Club de Lectura
Comentaris sobre els llibres que llegim els membres del Club de Lectura de Santa Coloma de Queralt, a càrrec de Jordi Gras.
A partir del gener de 2023 a càrrec de Marta Ruescas, recentment incorporada al Club.

El Club de Lectura llegeix “El vent de la nit”, de Joan Sales
El Club de Lectura llegeix El vent de la nit, de Joan Sales Joan Sales. (escriptors.cat) Joan Sales i Vallès (Barcelona, 1912 – 1983)

El Club de Lectura llegeix “Los pacientes del doctor García”, d’Almudena Grandes
El Club de Lectura llegeix “Los pacientes del doctor García”, d’Almudena Grandes Almudena Grandes. foto: Javier López. elle.com Almudena Grandes Hernández (Madrid, 1960 – Madrid,

El Club de Lectura llegeix “Mil sols esplèndids”, de Khaled Hosseini
El Club de Lectura llegeix “Mil sols esplèndids”, de Khaled Hosseini foto: Counse. – Khaled Hossein. Viquipèdia Khaled Hosseini va néixer a Kabul el 1965,

El Club de Lectura llegeix “L’infinit dins d’un jonc”, d’Irene Vallejo
El Club de Lectura llegeix “L’infinit dins d’un jonc”, d’Irene Vallejo Irene Vallejo Moreu. Foto: ca.viquipèdia.org Irene Vallejo Moreu (Saragossa, 1979) va estudiar Filologia Clàssica

Segona trobada de clubs de lectura de la Conca de Barberà i la Baixa Segarra, amb la presència de Montse Coll, autora d'”Amerikarrak”
Segona trobada de clubs de lectura de la Conca de Barberà i la Baixa Segarra, amb la presència de Montse Coll, autora d’“Amerikarrak” Divendres 24

El Club de Lectura llegeix “Si una nit d’hivern un viatger”, d‘Italo Calvino
El Club de Lectura llegeix “Si una nit d’hivern un viatger”, d’Italo Calvino Italo Calvino. Varie11. Viquipèdia Italo Calvino, italià, nascut a Cuba el 1923.